Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal ambalajının bozulması / açılması, dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
Ürün İade Koşulları
Sipariş İptali: Yeni verdiğiniz siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargoya çıkmamış olması gerekmektedir.
Ürün İadesi: Satın aldığınız ürünleri iade etmek isterseniz para iadesi yapılmamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünler değerinde başka ürünler satın alabilirsiniz. İade, 4077 sayılı “Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun” hükümleri gereği “ayıplı mal” durumundaki ürünler için yapılmaktadır.
Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
İade Koşulları:
1. Alınan her ürün üretici firmanın garantisi altındadır ancak internet sitemizde satılan hiçbir ürün hastalık tedavisi için kullanılmamaktadır. Ürünlerimiz ilaç değil bitkisel destek ürünüdür. Ürün iadelerinde, ürünümüzden beklenen sonucun oluşmaması iade nedeni olarak gösterilemez.
2. Müşterinin, kargo yetkilisi önünde kontrol ederek ürünleri teslim alması gerekmektedir. Eğer üründe hasar olmuşmuşsa, müşteri kargo yetkilisine tutanak tutturmalı ve ürünü teslim almamalıdır. Ürün teslim alındığında kargo firmasının görevini eksiksiz yerine getirdiğini müşteri kabul etmiş demektir.
Kargonuzu teslim almadan önce ürününüzü kontrol ettiğinizde, size gönderilen üründe bir yanlışlık, eksiklik veya hasar mevcut ise hemen kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturunuz ve 7 günlük süre içerisinde Müşteri Hizmetlerimiz'den bize bildiriniz. Aksi takdirde imzaladığınız kargo teslim fişi, ürünü eksiksiz ve sağlam bir şekilde teslim aldığınız anlamına gelir. Hasar Tespit Tutanağı tutulmayan iadeleriniz veya şikâyetleriniz kabul edilmeyecektir.
3. Ambalajı açılmış, kullanılmış, hasara uğramış ürünlerin iadesi geçerli bir sebep göstermeksizin kabul edilmemektedir. Bu durumda ürünün iade kabul ve değişimi yapılmaz.
4. Ürün iade şartlarına uygun olarak, eksiksiz doldurulmuş ürün iade formu ve ürün faturası ile birlikte (ve varsa iade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de ambalajı bozulmadan aynı anda iade edilmesi gerekmektedir) iade edilen ürünün tarafımıza ulaşmasıyla iade süreci başlatılır. Ürün iade formunu eksiksiz doldurup, iade edilen ürünle birlikte ya da info@agreka.com.tr ye e-mail atarak da gönderebilirsiniz. İade edilen ürünler kargoda hasar görmeyecek şekilde pat pat ambalaja sarılarak ya da gerekli diğer önlemler alınarak gönderilmelidir.
5. Tarafımıza ulaşan ürünler, ürün şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra; üründe kullanımdan doğan bir kusur yoksa ve tarafımız kaynaklı bir sorun var ise, sağlam ürün size tekrar kargo masrafları bize ait olmak üzere iletilecektir.
6. İade Kapsamı Dışındaki Ürünler; yılbaşı, sevgililer günü, anneler günü gibi belirli günlere yönelik müşteriye özel olarak hazırlanan, satışa sunulan ve/veya ithal edilen ürünlerde, müşterinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların, kampanya ve promosyon ürünlerinin, ambalajı açılmış ve/veya kullanılmış olan ürünlerin iadesi alınamamaktadır.
7. Anlaşmalı olduğumuz kargo firması dışında göndereceğiniz iadelerin kargo bedeli şirketimiz tarafından ödenmemektedir.